×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 315

دفتر بهبود کیفیّت و اعتبار بخشی


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • رسالت بیمارستان

    رسالت بیمارستان دکتر سیدالشهدایی به عنوان اولين و تنها ( درحال حاضر) بيمارستان خصوصی در سطح استان كردستان با هدف افزايش رضايتمندی و اعتمادسازی از طريق ارتقاء ايمنی و بهبود مستمر كيفيت در چهارچوب منشور حقوقی و با رعایت استانداردهای اعتباربخشی بيمارستانی اقدام به ارائه خدمات تشخیصی و درمانی می نمايد. و در اين مسير به اصول و ارزشهای زير معتقديم :

    • حفظ کرامت انسانی و احترام به حقوق بيماران و مراجعین
    • پاسخگو بودن
    • ارائه خدمات ب روز و ايمن
    • نظم و انظباط
    • همدلي و صداقت
    • حفظ محيط زيست

  • چشم انداز بیمارستان

    ما بر آن هستیم تا با حفظ جایگاه اول در ارائه خدمات درمانی بخش خصوصی در سطح استان همراه با تعامل پویا خدماتی منحصر به فرد به بیماران داخل کشور و بیماران بین الملل ارائه نمائیم.

  • ارزش ها

     بیمارستان دارای ارزشهایی می باشد که سعی می نماید در تمامی برنامه ریزی های درمانی خود این ارزشها را جزو اصول کاری خود قرار دهد:

    • بیمارمحوری
    • رعایت اصول اخلاقی در تمامی مراحل درمانی بیماران
    • کیفیت مستمر
    • تعالی جویی
    • مشارکت وهمدلی با ارباب رجوع و رعايت حقوق بيمار
    • دانش محوری
    • استفاده بهینه از امکانات .

  • معرفی واحد بهبود کیفیّت و اعتبار بخشی

     

     مسئول بهبود کیفیّت :

     همایون غلامی

    دارای مدرک : كارشناسی پرستاری از دانشگاه :علوم پزشكی بقيه الله تهران

    حسب ابلاغیه وزارت محترم  بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص استقرار سیستم اعتباربخشی در مراکز ارائه خدمات سلامت، واحد بهبود کیفیت بیمارستان دکتر سیدالشهدایی از سال 1392 با پياده سازي نسل اول اعتبار بخشي تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کردستان شروع بکار کرده است. دفتر بهبود کیفیت تحت نظارت مستقیم مدیرعامل بیمارستان فعالیت می نماید.

     

    شرح وظایف و مسئولیت ها
    1. تدوین برنامه استراتژیک بیمارستان با هدایت تیم مدیریت اجرایی بیمارستان
    2. تعیین و نشر بیانیه رسالت بیمارستان در سطح واحدهای مختلف بیمارستان
    3. تدوین برنامه عملیاتی سالیانه، پیشبرد، هماهنگ و یکپارچه سازی برنامه های بهبود کیفیت، ارتقا ایمنی بیمار در راستای الگوی اعتباربخشی با همكاري مسئولين واحدهاو بخش ها با محوريت تيم مديريت اجرائي.
    4. هماهنگی و یکپارچه سازی فعالیت های بهبود کیفیت و اعتبار بخشي در بیمارستان
    5. پایش مستمر برنامه بهبود کیفیت،داده ها،اقدامات و مداخلات مدیریتی از طریق تحلیل شاخص ها با هماهنگي و همكاري مسئولين پيگيري برنامه ها و شاخص ها
    6. تدوین شاخص های مهم عملکردی اختصاصی،قابل اندازه گیری،قابل دستیابی و زمان دار جهت فرآیندهای مختلف بیمارستان با همكاري مسئولين واحدهاو بخش ها با محوريت تيم مديريت اجرائي
    7. تصویب و ابلاغ خط مشی و روش های دریافتی از واحدهای مختلف بیمارستان
    8. نظارت بر روند و اجرای خط مشی و روش های بیمارستان با محوريت و همكاري تيم مديريت اجرائي
    9. پیگیری و هماهنگی پیاده سازی استانداردهای اعتباربخشی در واحدهای مختلف بیمارستان
    10. ایجاد نظام گزارش دهی خطاهای پزشکی و غیرپزشکی در بیمارستان با همكاري مديريت خدمات پرستاري و مسئول ايمني بيمارستان
    11. نظارت مستمر بر تشکیل كميته ها و اجرای مصوبات سایر کمیته های بیمارستانی با همكاري دبيران كميته ها و بررسي شاخص هاي عملكردي كميته ها
    12. مشارکت در ارزيابي داخلی بیمارستان در راستای استانداردهای مختلف

 

پرسشنامه رضايتمندي بيماران :



 

 
 

 


اطلاعات تکميلي

  • رنکینگ: 3
  • ساعت فعالیت: Open: 8AM - 12AM
  • تاریخ شروع: شنبه, 29 تیر 1398

TAG_NAME_AUTHOR_POST

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…